نرم افزار VIP CUstomer

فهرست

1. ۹- تب میز کار – بخش موتور تشخیص چهره

2. ۸- تب میز کار – بخش گزارشات

3. ۷- تب میز کار – بخش جستجو

4. ۶- تب میز کار – بخش افراد

5. ۵- تب میز کار – بخش چهره ها

6. ۴- تنظیمات اولیه

7. ۳- پیش نیاز های نصب

8. ۲- دانلود نرم افزار VIP Customer

9. ۱۳- لایسنس ها

10. ۱۲- استفاده رایگان و تجاری

11. ۱۱- تب تنظیمات – بخش تنظیمات برنامه

12. ۱۰- تب تنظیمات – بخش ظاهر

13. ۱- مقدمه

1. ۹- تب میز کار – بخش موتور تشخیص چهره

بخش موتور تشخیص چهره

در این بخش می توانید موتور تشخیص چهره را روشن نمائید.

عملکرد روشن و خاموش

عملکرد روشن و خاموش، فقط برای موتور تشخیص چهره بوده و موجب فعال شدن دوربین ها نمی شود. بنابراین برای روشن کردن دوربین ها باید از قسمت “تب تنظیمات > بخش تنظیمات برنامه > فرم دوربین ها” اقدام نمائید. همچنین پس از پایان نسخه آزمایشی قابلیت روشن و خاموش کردن موتور تشخیص چهره در دسترس نخواهد بود.

2. ۸- تب میز کار – بخش گزارشات

بخش گزارشات

در بخش گزارشات می تواند از تردد افراد گزارش تهیه کنید همچنین حجم تردد افراد در دوره های زمانی متفاوت قابل مشاهده می باشد. همچنین می توانید گزارشات را گروه بندی کنید یا در آنها جستجو کنید.

فرم ورود و خروج

در فرم ورود و خروج می توانید تردد افرادی که در برنامه ثبت شده اند را مشاهده کنید. ستون “وضعیت” در این لیست یکی از ستون های کاربردی هست که توسط آن می توانید متوجه شوید فرد توسط کدام دوربین مشاهده شده است. از آنجایی که هر دوربینی برای یک کارایی خاص (ورود، خروج، نظارت) استفاده می شود، می توانید متوجه شوید فرد در کدام یک از وضعیت های ذکر شده بوده است.

پس از پر کردن فیلد ها روی دکمه نمایش کلیک کنید تا نتیجه محاسبه و نمایش داده شود.

3. ۷- تب میز کار – بخش جستجو

بخش جستجو

در بخش جستجو می توانید به جستجوی چهره افراد بگردید.

فرم براساس چهره

در این فرم با بارگذاری چهره یک نفر می توانید چهره های نزدیک به او را با درصد شباهت پیدا کنید.

واضح است اطلاعات افرادی که در برنامه ثبت نشده باشند، بصورت “ناشناس” و “نا مشخص” نمایش داده خواهد شد و تنها سن و جنسیت آنها توسط برنامه تشخیص و نمایش داده خواهد شد.

4. ۶- تب میز کار – بخش افراد

بخش افراد

در بخش افراد می توانید اطلاعات افراد را وارد برنامه کنید فارغ از اینکه از آنها چهره ای در اختیار دارید یا خیر. بعدا می توانید به آنها یک چهره اضافه کنید.

فرم کارمندان

در فرم کارمندان می توانید اطلاعات کارمندان یا بطور کلی افرادی که در حیطه کسب و کار اتان همراه هستند را وارد نمائید.

برای ثبت، ویرایش یا حذف مشتری ها می توانید از دکمه های ویرایشی (تصویر 10) استفاده نمائید.

5. ۵- تب میز کار – بخش چهره ها

تب میز کار

نرم افزار VIP Customer دارای دو تب میز کار و تنظیمات می باشد. در این تب، بخش های اصلی نرم افزار قرار دارد که در ادامه توضیح داده خواهد شد.

بخش چهره ها

در این بخش دو فرم برای کار با چهره های افراد وجود دارد. فرم شناس و ناشناس.

فرم شناس

در فرم شناس می توانید اطلاعات افرادی که آشنا هستند را به همراه تصویر آنها وارد کنید. همچنین می توانید آنها را در لیست سیاه یا سفید قرار بدید.

6. ۴- تنظیمات اولیه

آموزش کار با برنامه

آموزش کار با برنامه شامل همه تب ها، بخش ها و فرم ها می باشد.

تنظیمات اولیه

پس از نصب نرم افزار در اولین اجرا، بر اساس شرایط اجرای برنامه و نوع لایسنس، برنامه چند پیام می دهد با مضمون های زیر:

  1. ارتباط برنامه با دیتابیس با خطا مواجه شد. لطفا تنظیمات را مجددا اعمال نمائید.
  2. برنامه دسترسی به اینترنت ندارد. بنابراین قادر به ارسال اس ام اس نمی باشد.
  3. تنظیمات برنامه قابل بازیابی نمی باشد. لطفا تنظیمات را مجددا اعمال نمائید.
  4. برنامه دچار مشکل فنی شده و قابل اجرا نمی باشد. لطفا با پشتیبانی تماس حاصل نمائید.

پس از ثبت تنظیمات برنامه را مجددا راه اندازی کنید. اکنون می توانید از برنامه استفاده کنید. توصیه می کنیم ابتدا لایسنس برنامه را وارد کنید.

7. ۳- پیش نیاز های نصب

پیش نیاز های نصب

پیش نیاز های این نرم افزار به دو گروه سخت افزاری تقسیم می شوند. این پیش نیاز ها حداقلی می باشند و بیشتر از آن موجب روان تر اجرا شدن برنامه می شود.

نرم افزاری

حداقل نرم افزار ها و پکیج های مورد نیاز عبارتند از:

سخت افزاری

این نرم افزار به پیش نیاز سخت افزاری خاصی نیاز ندارد و روی اکثر سیستم ها قابل اجراست.

البته هرچه نوع CPU جدیدتر و مقدار RAM بیشتر باشد کارایی نرم افزار به همان اندازه افزایش خواهد یافت. با این حال حداقل سخت افزار مورد نیاز برای اجرای درست برنامه به شرح زیر می باشد:

سایر سخت افزار ها مهم نمی باشند.

8. ۲- دانلود نرم افزار VIP Customer

دانلود نرم افزار VIP Customer

برای دانلود نرم افزار می توانید به آدرس www.fanyarai.com/download مراجعه کنید و آخرین نسخه نرم افزار VIP Customer  را دانلود نمائید.

9. ۱۳- لایسنس ها

لایسنس ها

لایسنس های نرم افزار VIP Customer به 4 گروه زیر تقسیم می شوند:

  1. لایسنس ۳۰ روزه رایگان
  2. لایسنس ۶ ماه شرکتی
  3. لایسنس ۶ ماه ویژه
  4. لایسنس ۶ ماه اختصاصی

برای دسترسی و بررسی به مشخصات لایسنس ها می توانید روی آنها کلیک کرده و بصورت آنلاین آنها را مقایسه نمائید. لازم به ذکر است که مدت زمان همه لایسنس ها 6 ماهه می باشد و هزینه تمدید آنها فقط برای 6 ماه دوم تنها 20% مبلغ پایه می باشد. همچنین هزینه پشتیبانی برای دوره تمدید بصورت جداگانه محاسبه می شود.

لایسنس جدید

برای تهیه لایسنس جدید اقدامات زیر را به ترتیب انجام دهید.

  1. خرید لایسنس جدید از فروشگاه سایت
  2. دانلود و نصب نرم افزار VIP Customer از آدرس fanyarai.com/download
  3. ارسال کد یکتا و شماره سفارش در یک تیکت با عنوان درخواست لایسنس جدید.
    • برای دریافت کد یکتا به فرم لایسنس در برنامه مراجعه نمائید.
    • برای دریافت شماره سفارش به حساب کاربری اتان در سایت مراجعه نمائید. همچنین چنانچه پیامک های تبلیغاتی را مسدود نکرده باشید، شماره سفارش برای شما اس ام اس می شود.
  4. لایسنس جدید در جواب تیکت و ایمیل برایتان ارسال می شود.

10. ۱۲- استفاده رایگان و تجاری

استفاده رایگان و تجاری

نرم افزار VIP Customer یک نرم افزار تجاری بوده و توسط برنامه نویسان شرکت فن یار هوشمند آرمین کد نویسی شده است و دارای لایسنس اختصاصی می باشد. هر گونه استفاده غیر تجاری از آن، کپی برداری، فروش بدون مجوز کتبی مالک نرم افزار، هر نوع تغییرات گرافیکی، ساختاری یا عملکردی به هر نحوی در برنامه بدون مجوز کتبی و بطور کلی هر نوع فعالیتی بر روی نرم افزار VIP Customer بدون استفاده از لایسنس اختصاصی و بدون مجوز کتبی پیگرد قانونی دارد.

در صورت نیاز به استفاده از نرم افزار برای آشنایی با قابلیت های آن می توانید از نسخه 30 روز رایگان استفاده نمائید. بدیهی است در صورت نیاز به استفاده بیشتر از 30 روز از نرم افزار نیاز به خرید لایسنس اختصاصی خواهید داشت.

نسخه 30 روز رایگان تنها برای مواردی در نظر گرفته شده است که نرم افزار را شخصا دانلود و پایلوت کرده اند و قصد تست و بررسی ویژگی های برنامه دارند. در مواردی که نرم افزار توسط شرکت پرزنت و پایلوت شده باشد، موضوع 30 روز رایگان منتفی خواهد بود.

11. ۱۱- تب تنظیمات – بخش تنظیمات برنامه

بخش تنظیمات برنامه

در این بخش می توانید دوربین های متصل به برنامه را مدیریت نمائید، تنظیمات برنامه و دوربین ها را تغییر دهید، اطلاعات و نسخه لایسنس الان را مشاهده و آن را ارتقا دهید، برنامه را بروز رسانی نمائید، تغییرات نسخه های برنامه را مشاهده نمائید و در نهایت به فرم “درباره ما” رفته و به سایت و شبکه اجتماعی ما دسترسی داشته باشید.

فرم دوربین ها

در فرم دوربین ها می توانید دوربین های متصل به برنامه را مدیریت نمائید همچنین آنها را اضافه، حذف، فعال یا غیر فعال نمائید. دوربین های این قسمت به دو دسته دوربین های سخت افزاری متصل به سیستم “Integrated Camera” و دوربین های متصل با ای پی”IP Camera” تقسیم می شوند. دوربین های سخت افزاری مانند دوربین های لپ‌تاپ ها یا دوربین هایی که توسط USB به سیستم متصل شده اند و دوربین های آی پی، به دوربین هایی گفته می شود که در بستر شبکه بوده و با آی پی به می توان به آنها دسترسی داد.

برای دسترسی به اطلاعات بیشتر به سایت شرکت فن یار هوشمند به آدرس https://fanyarai.com/ مراجعه نمائید. همچنین با عضویت در لیست خبر نامه سایت از آخرین تغییرات نرم افزار ها و تخفیف ها با خبر شوید.

12. ۱۰- تب تنظیمات – بخش ظاهر

تب تنظیمات

در تب تنظیمات می توانید ظاهر برنامه، تنظیمات دوربین و برنامه و سایر اطلاعات برنامه را مشاهده نمائید. همچنین می توانید برنامه را بروز رسانی کرده، اطلاعات لایسنس اتان را مشاهده یا آن را ارتقا دهید.

عملکرد پوسته

بوسیله این عملکرد می توانید پوسته برنامه را تغییر دهید. این پوسته ها شامل نسخه تیره هم می باشد.

عملکرد اسم قلم

بوسیله این عملکرد می توانید فونت همه قسمت های نرم افزار را تغییر دهید. پیشنهاد می شود از یکی از فونت های خانواده “ایران” استفاده نمائید.

عملکرد اندازه قلم

بوسیله این عملکرد می توانید اندازه فونت همه قسمت های نرم افزار را تغییر دهید. پیشنهاد می شود از اندازه فونت 12 استفاده نمائید.

13. ۱- مقدمه

مقدمه

نرم افزار VIP Customer برای شناسایی مشتری های VIP و به طور کلی شناسایی همه افرادی به کار می رود که برای کسب و کار اتان مهم هستند. مانند مشتری های خاص  رستوران ها یا بانک ها. تشخیص چهره آنها توسط فناوری Face Detection انجام می شود. شما می توانید از نتایج لحظه ای نرم افزار و داده هایی که در اختیار اتان  قرار می دهد، بر مشتریان خود تاثیر مثبت گذاشته و کسب و کارتان را پیشرفت دهید.