نرم افزار VIP CUstomer

7- تب میز کار - بخش جستجو

بخش جستجو

در بخش جستجو می توانید به جستجوی چهره افراد بگردید.

فرم براساس چهره

در این فرم با بارگذاری چهره یک نفر می توانید چهره های نزدیک به او را با درصد شباهت پیدا کنید.

[member]

تصویر 12- فرم جستجو بر اساس چهره

تصویر 12- فرم جستجو بر اساس چهره

تنها ورودی این فرم تصویر افراد است.

  1. تصویر: با کلیک بر روی این دکمه پنجره ی شناوری باز می شود که مشابه آن را قبلا در " تب میز کار > بخش چهره ها > فرم شناس > گزینه 6" (تصویر 5) توضیح داده ایم. به وسیله این پنجره ی شناور هم می توانید از سیستم خود یک تصویر بارگذاری کنید و هم می توانید از وب‌کم استفاده کنید. همچنین از محدودیت های آن در (نکته 1) صحبت کرده ایم.
  2. جستجو: پس از بارگذاری تصویر می توانید روی دکمه جستجو کلیک کنید. تمامی تصاویری که به تصویر انتخاب شده شما شبیه باشند به همراه درصد تشابه آنها در نتایج ظاهر خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید روی نتایج کلیک کنید تا سایر اطلاعات فرد را در صورتی که در برنامه ثبت شده باشد به همراه آخرین زمان مشاهده شدن، مشاهده نمائید.
تصویر 13- نتیجه جستجوی فرم جتسجو براساس چهره

تصویر 13- نتیجه جستجوی فرم جتسجو براساس چهره

با کلیک بر روی هر یک از نتایج می توانید اطلاعات آنها را در یک پنجره شناور مشاهده نمائید. همانطور که در (تصویر 13) مشاهده می کنید تنها یک نتیجه وجود دارد که با ستاره زرد رنگ علامت گذاری شده. این ستاره به این معناست که این فرد جزو افراد ثبت شده در برنامه می باشد و برای شما اهمیت خواهد داشت. به این روش شما افرادی که در برنامه ثبت کرده اید را از افراد ناشناس تشخیص خواهید داد.

[/member]

واضح است اطلاعات افرادی که در برنامه ثبت نشده باشند، بصورت "ناشناس" و "نا مشخص" نمایش داده خواهد شد و تنها سن و جنسیت آنها توسط برنامه تشخیص و نمایش داده خواهد شد.