همکاری در فروش نرم افزار تشخیص چهره

توسط | سه شنبه ۷ام مرداد ۱۳۹۹ | همکاری در فروش | ۰ دیدگاه

همکاری در فروش نرم افزار تشخیص چهره، جدید ترین اقدام بلند پروازانه شرکت فن یار هوشمند آرمین می باشد. در این برنامه همه علاقه مندان به حوزه بازاریابی و فروش، می توانند شرکت کنند. منظور از برنامه، اقداماتی است که در راستای هدف فروش و کسب پورسانت، انجام می گیرد. در برنامه همکاری در فروش این شرکت، افراد پس از جذب مشتری، پورسانت عالی دریافت می کنند.
مدت زمان مطالعه 3 دقیقه و 14 ثانیه

دعوت به شرکت در برنامه همکاری در فروش

همکاری در فروش نرم افزار تشخیص چهره، جدید ترین اقدام بلند پروازانه شرکت فن یار هوشمند آرمین می باشد. در این برنامه همه علاقه مندان به حوزه دیجیتال مارکتینگ و فروش، می توانند شرکت کنند. منظور از برنامه، اقداماتی است که در راستای هدف فروش و کسب پورسانت، انجام می گیرد. در برنامه همکاری در فروش این شرکت، افراد پس از جذب مشتری، پورسانت عالی دریافت می کنند.

برخلاف بسیاری از طرح های همکاری در فروش، شما می توانید تا 20% پورسانت دریافت نمائید

ضوابط و مقررات برنامه همکاری در فروش – fanyarai.com/affiliate-program

همکاری در فروش همیشه به معنای استخدام نیست؛ اما یک فرصت عالی است برای کسانی که قصد دارند، از پتانسیل های اجتماعی خود برای کسب درآمد استفاده نمایند. به عنوان مثال بسیاری از شما در اینستاگرام یا تلگرام صفحاتی دارید. اما محصولی برای فروش ندارید. در این حالت بدون طی کردن هیچ فرآیند خاصی، می توانید در یکی از برنامه های فروش موجود در اینترنت، شرکت نمائید.

بازاریابی آشناسازی (به انگلیسی: Affiliate marketing)

در اینجا باید اشاره کنیم که هیچ نوع بازاریابی شبکه ای وجود ندارد، چرا که عملا هیچ شبکه ای وجود ندارد. افراد از هم دعوت نمی کنند و هیچ گاه زیر مجموعه یکدیگر نمی شوند. بلکه برای محصولات مشتری پیدا می کنند و در صورتی که فروشی اتفاق بیوفتد، پورسانت یا کمیسیون خود را دریافت می کنند. نام دیگر همکاری در فروش “بازاریابی آشناسازی” یا “Affiliate marketing” است، که یکی از روش های رایج بازاریابی دیجیتالی یا دیجیتال مارکتینگ می باشد.

بازاریابی آشناسازی (به انگلیسی: Affiliate marketing) یک روش بازاریابی است که در آن کسب و کار به یک یا چند نفر که بازدید کننده یا مشتریانی را به کسب و کار ارجاع داده‌اند، پاداش می‌دهد. برای مثال سایت‌ها برای ارجاع بازدیدکنندگان جدید یا خریداران جدید هدیه یا مبلغی را به شخصی که معرفی را انجام داده پرداخت می‌کنند. این صنعت چهار بازیگر اصلی دارد: کالا، شبکه،ناشر و مشتری.


بازاریابی آشناسازی نوعی از بازاریابی است که محصولات و خدمات دیگران را در قبال دریافت کمیسیون برای فروش یا ارائه خدمات در سایت، وبلاگ یا از طریق لینک‌های که در اختیار شما قرار داده می‌شود به صورت آنلاین به کاربران دیگر معرفی کنید.

بازاریابی آشناسازی – fa.wikipedia.org/wiki/بازاریابی_آشناسازی

همین الان شروع کن! چقدر مزایا؟

هر آنچه برای شروع نیاز دارید در صفحه ضوابط و مقررات برنامه همکاری در فروش به تفصیل توضیح داده شده است. برای شروع به اینترنت و کمی اراده نیاز دارید. اگر یک پیج در اینستاگرام یا یک کانال در تلگرام دارید، می توانید همین الان شروع کنید. با اتفاق افتادن اولین فروش متوجه می شوید که پیدا کردن کار اینقدرا هم سخت نیست 😁.

مطالعه کنید  CRM چیست؟ راهنمای یک بازاریاب

برنامه های همکاری در فروش یکی از ساده ترین راه های کسب درآمد در جهان می باشد. بطور کلی روش های زیادی برای دیجیتال مارکتینگ وجود دارد و همکاری در فروش یکی از آنها است. اما موارد انگشت شماری از آنها هستند که معتبر باشند و واقعا شما را به سود برسانند. برنامه همکاری در فروش شرکت فن یار هوشمند آرمین، یکی از معتبر ترین آنها می باشد. پنل حرفه ای برای تولید لینک و مشاهده عملکرد، پرداخت های منظم و درصد سود منطقی برای فروش؛ برخی از ویژگی های اصلی این برنامه فروش می باشد.

ارتقاء به سطح بالاتر و دریافت پورسانت بیشتر حداکثر تا 20% یکی دیگر از ویژگی های اصلی این برنامه می باشد.

پس فرصت را از دست ندهید و همین الان در این برنامه ثبت نام نمائید.

به امید موفقیت همه جوانان ایرانی 🥰.

آرمین ساداتی

آرمین ساداتی

درباره نویسنده این مقاله

آرمین ساداتی هستم. مدیر سایت فن یار هوشمند. به برنامه نویسی و سوشیال مدیا علاقه زیادی دارم. سعی دارم همه تجربیاتم رو در این سایت در اختیار علاقه مندان قرار بدم 😊

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توی ذهنت یه سناریو داری؟

مشاوره حرفه ای در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری یکی دیگر از تخصص های ماست. با توجه به کسب و کاری که دارید و وسعت آن، ما بهترین و حرفه ای ترین مشاوره ممکن را به شما می دهیم و پس از آن میتوانید تصمیم گیری کنید. برای شروع فرم روبرو را پر کنید و منتظر باشید تا با شما ارتباط گرفته شود. پس از آن مراحل بعدی با شما هماهنگ خواهد شد.

یک مشاوره رایگان درخواست کنید

مشاوره باید رایگان باشه 😊 این افتخاری برای ماست تا صدای مشتری ها و افراد علاقه مند به کار خود را بشنویم. شما می توانید از طریق فرم روبرو یک درخواست مشاوره رایگان برای ما بفرستید. همچنین می توانید از طریق اطلاعات صفحه “ارتباط با ما” با ما در ارتباط باشید. شما برای ما ارزشمند هستید 💗

سناریو ها به واقعیت تبدیل می شوند

ما هر سناریو یا ایده ای که توی ذهنت هست رو می توانیم به واقعیت تبدیل می کنیم. اگر از مشتری های ما هستی اون ایده رو رایگان در ورژن های بعدی دریافت خواهی کرد. اگر از مشتری های ما نیستی میتونی با ما توی ایده خودت سهیم بشی. با ما در ارتباط باشید.

درخواست مشاوره رایگان

12 + 12 =

در پینترست پین کنید

اشتراک گذاری ها