درباره فن یار هوشمند بیشتر بدانید

هر آنچه درباره ما میخوای بدونی اینجا براتون توضیح میدیم 😊

مقدمه

ما شرکت فن یار هوشمند آرمین به اختصار “فن یار هوشمند” هستیم. که در بهار سال ۱۳۹۹ شروع به فعالیت کردیم. شرکت فن یار هوشمند توسط دو نفر از فارق التحصیلان رشته فناوری اطلاعات ایجاد شد و هدف خود را ارتقای حداکثری صنعت IT در همه زمینه ها بخصوص دیجیتال مارکتینگ و مدیریت ارتباط با مشتری و بصورت کلی تجارت الکترونیک، قرار دادند. همواره نظر و پیشنهادات و انتقادات ارزنده شما، باعث پیشرفت و خدمات رسانی بهتر ما بوده است. از این رو مشتاقانه منتظر ارسال ایده ها و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.

فرم ارتباط مستقیم با ما

9 + 9 =

توی ذهنت یه سناریو داری؟

مشاوره حرفه ای در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری یکی دیگر از تخصص های ماست. با توجه به کسب و کاری که دارید و وسعت آن، ما بهترین و حرفه ای ترین مشاوره ممکن را به شما می دهیم و پس از آن میتوانید تصمیم گیری کنید. برای شروع فرم روبرو را پر کنید و منتظر باشید تا با شما ارتباط گرفته شود. پس از آن مراحل بعدی با شما هماهنگ خواهد شد.

یک مشاوره رایگان درخواست کنید

مشاوره باید رایگان باشه 😊 این افتخاری برای ماست تا صدای مشتری ها و افراد علاقه مند به کار خود را بشنویم. شما می توانید از طریق فرم روبرو یک درخواست مشاوره رایگان برای ما بفرستید. همچنین می توانید از طریق اطلاعات صفحه “ارتباط با ما” با ما در ارتباط باشید. شما برای ما ارزشمند هستید 💗

سناریو ها به واقعیت تبدیل می شوند

ما هر سناریو یا ایده ای که توی ذهنت هست رو می توانیم به واقعیت تبدیل می کنیم. اگر از مشتری های ما هستی اون ایده رو رایگان در ورژن های بعدی دریافت خواهی کرد. اگر از مشتری های ما نیستی میتونی با ما توی ایده خودت سهیم بشی. با ما در ارتباط باشید.

درخواست مشاوره رایگان

9 + 6 =

در پینترست پین کنید