دانلود نرم افزار VIP Customer

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای برنامه

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای برنامه شامل موارد زیر می باشد:

ویندوز 10 – 64 بیتی – همه نسخه ها
ویندوز سرور – 64 بیتی – نسخه 2016 و 2019
SQL Server نسخه 14 یا 15 (2017 یا 2019)
Net framework 4.7.2
۴ گیگابایت رم
سی پی یو ۱.۸ GHz

برنامه برای اجرا به پیش نیاز خاصی نیاز دارد؟

بله. نرم افزار VIP Customer برای اجرا به SQL SERVER نیاز دارد. نسخه 14 یا 15 (2017 یا 2019) همچنین در بین گزینه های ورود به SQL گزینه زیر مورد نیاز است:

Sql Server Authentication 

برای برنامه آموزش هم دارید؟

بله. از منوی بالای سایت به صفحه “پشتیبانی و آموزش” بروید. برای استفاده کامل از امکانات سایت، حتما باید عضو سایت باشید.

نسخه 30 روزه رایگان رو چطور دانلود کنم؟

در ادامه همین صفحه فرم دریافت نسخه 30 روزه رایگان را پر کنید تا لینک دانلود نرم افزار به ایمیل اتان فرستاده شود.

در تصویر بالا، خطوط قرمز رنگ اطراف صورت توسط نرم افزار VIP Customer و تکنولوژی تشخیص چهره رسم شده و نشان دهنده این است که این چهره تا کنون توسط هیچ یک از دوربین های نرم افزار مشاهده و ثبت نشده است.

ویژگی ها نرم افزار VIP Customer

پردازش ویدئو بصورت لحظه ای

خروجی ویدئویی دوربین ها به صورت Real time و بدون هیچ گونه تاخیری پردازش می شود و آنالیز ها، شناسایی ها و دستور العمل در لحظه اجرا می شوند.

شناسایی و اعتبار سنجی صورت

چهره ی افراد در خروجی ویدئویی دوربین ها شناسایی می شود و پس از بررسی توسط هوش مصنوعی و بانک اطلاعاتی دقیق ترین اعتبار سنجی ممکن صورت میگیرد.

شناسایی نشانه ها

شناسایی 70 نقطه در صورت شامل ابرو ها، چشم ها، بینی، لب و گردی صورت که ترکیب این نقاط با یکدیگر سبب ایجاد قالب صورت می گردد. از قالب صورت برای شناسایی های بعدی استفاده می شود.

سن، جنسیت، احساس

از روی قالب صورت می توان سن، جنسیت و میزان احساس خنده افراد را تشخیص داد. این مورد برای جمع آوری اطلاعات آماری افراد پر کاربرد است.

لیست سفید، لیست سیاه

امکان تعریف و گنجاندن افراد در لیست سیاه و سفید به منظور ایجاد تمایز هنگام تصمیم گیری و اعمال دستورات بر روی لیست های از پیش تعریف شده.

تجزیه و تحلیل

آمار و اطلاعات افراد شناسایی شده و نشده همگی جمع می شوند و پس از آن از دیتای بدست آمده در صنعت مارکتینگ و CRM استفاده می شود.

اطلاع رسانی

در صورتی که چهره آشنا یا غیر آشنایی توسط سیستم دیده شود به مدیر سیستم یا هر فردی که از قبل مشخص شده باشد اطلاع رسانی می شود. اطلاع رسانی به همین جا محدود نمی شود و می توانید مشخص کنید تردد افراد کدام  لیست ها در صورت مشاهده اطلاع رسانی شوند.

آمار و گزارشات

شما می توانید از همه اطلاعاتی که توسط سیستم جمع آوری شده گزارش تهیه کنید و از گزارش های هوشمند ایجاد شده برای رونق کسب و کار خود و سایر سناریو های کاری استفاده نمائید.

چیز خاصی مد نظرته؟

اگر ویژگی خاصی مد نظرته کافیه به ما بگی. ما همیشه از ایده های جدید استقبال می کنیم. یادت نره حتما از نسخه آزمایشی برنامه استفاده کنی. منتظرت نظرات و پیشنهاداتت هستیم.

10 سال خدمات پس از فروش و نگهداری

از زمان خرید به مدت 10 سال همه نرم افزار های ما خدمات پس از فروش و نگهداری دارند و این اطمینان به مشتری داده می شود که هیچگاه رها نخواهند شد و تازه پس از فروش تعامل ما شروع می شود و می توانند از پشتیبانی محصول استفاده کنند.

پشتیبانی بی نظیر 24 ساعته

با خیال آسوده در هر ساعتی از شبانه روز می توانید به وسیله ایمیل، تلفن، ریموت دسکتاپ یا تیکت مشکل خود را مطرح کنید و در کمتر از 24 رسیدگی خواهد شد.

هدف نهایی: مشتری های فوق العاده

هرآنچه این نرم افزار نیاز دارد از قبیل آموزش و مشاوره، پشتیبانی، بروز رسانی، قیمت مناسب و … نه در حرف بلکه در عمل مهیا شده اند تا مشتری های فوق العاده ای داشته باشیم.

نرم افزار VIP Customer از معدود نرم افزار های تجاری هست که باعث پیشرفت کسب و کار ما شده. با آمار و اطلاعاتی که از این برنامه جمع کردیم متوجه رفتار کارمندانمان شدیم و با برخورد و تشویق بموقع و مناسب اونها فضای پر انرژی تری را در محل کار بوجود آورده ایم، در نتیجه راندمان شرکت ما خیلی بالاتر رفته. 

نظر یکی از مشتری ها

مدیر بخش فناوری اطلاعات

توی ذهنت یه سناریو داری؟

مشاوره حرفه ای در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری یکی دیگر از تخصص های ماست. با توجه به کسب و کاری که دارید و وسعت آن، ما بهترین و حرفه ای ترین مشاوره ممکن را به شما می دهیم و پس از آن میتوانید تصمیم گیری کنید. برای شروع فرم روبرو را پر کنید و منتظر باشید تا با شما ارتباط گرفته شود. پس از آن مراحل بعدی با شما هماهنگ خواهد شد.

یک مشاوره رایگان درخواست کنید

مشاوره باید رایگان باشه 😊 این افتخاری برای ماست تا صدای مشتری ها و افراد علاقه مند به کار خود را بشنویم. شما می توانید از طریق فرم روبرو یک درخواست مشاوره رایگان برای ما بفرستید. همچنین می توانید از طریق اطلاعات صفحه “ارتباط با ما” با ما در ارتباط باشید. شما برای ما ارزشمند هستید 💗

سناریو ها به واقعیت تبدیل می شوند

ما هر سناریو یا ایده ای که توی ذهنت هست رو می توانیم به واقعیت تبدیل می کنیم. اگر از مشتری های ما هستی اون ایده رو رایگان در ورژن های بعدی دریافت خواهی کرد. اگر از مشتری های ما نیستی میتونی با ما توی ایده خودت سهیم بشی. با ما در ارتباط باشید.

درخواست مشاوره رایگان

12 + 12 =

در پینترست پین کنید