چه کسب و کارهایی پشتیبانی می شوند

توسط | شنبه ۳ام خرداد ۱۳۹۹ | تشخیص چهره | ۰ دیدگاه

نرم افزار تشخیص چهره ی شرکت فن یار هوشمند برای همه کسب و کار های بزرگ و کوچک،کم تردد و پر تردد و همه افراد و مدیرانی که به امنیت و سلامت خود و مجموعه اشان اهمیت می دهند مفید است. نمونه ای از این کسب و کار ها فروشگا ها، هایپر مارکت ها و سوپر مارکت های زنجیره ای بزرگ و کوچک می باشد که نیاز دارند آمار دقیقی از مشتریان خود داشته باشند.
مدت زمان مطالعه 1 دقیقه و 49 ثانیه

چه کسب و کارهایی می توانند از فناوری تشخیص چهره بهره‌مند شوند؟

کاربرد تشخیص چهره در کسب و کار ها بسیار متنوع است. نرم افزار VIP Customer برای همه کسب و کار ها مفید است. کسب و کار های بزرگ و کوچک، کم تردد و پر تردد. و همه افراد و مدیرانی که به امنیت و سلامت خود و مجموعه اشان اهمیت می دهند. نمونه ای از این کسب و کار ها فروشگا ها، هایپر مارکت ها و سوپر مارکت های زنجیره ای بزرگ و کوچک می باشد. که نیاز دارند آمار دقیقی از مشتریان خود داشته باشند.

نمونه ای دیگر مطب های پزشکی، بیمارستان ها و داروخانه هستند. که نیاز دارند بدون ثبت اثر انگشت از نظر بهداشتی، کنترل کارمندان و افراد غیر مجاز را بطور دقیق ثبت کنند. یا به عنوان مثال طلا فروشی ها، جواهر فروشی ها، فرودگاه ها، عوارضی ها، راه آهن ها، ترمینال ها، بانک ها نیاز دارند تا در سریعترین زمان ممکن نسبت به تردد افراد غیر مجاز مطلع شوند و از ورود و یا خروج آنها به منطقه یا محدوده خاصی مطلع شوند و از آن جلوگیری کنند.

همچنین ادارات و شرکت های بزرگ و پر جمعیت با تعداد کارمندان و نیروی خدماتی زیاد می توانند برای ثبت دقیق ورود خروج کارمندان خود و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه برای خود و کارمندانشان از این برنامه استفاده کنند.

یکی از کاربرده های جالب تشخیص چهره عدم نیاز به همراه داشتن مدارک شناسایی توسط مشتریان بانکی است.

منبع – fa.wikipedia.org/wiki/سیستم_تشخیص_چهره

نمونه ای دیگر کاربرد تشخیص چهره در کسب و کار ها استفاده های شخصی است. که افراد می توانند برای ویلاها و آپارتمان های خود استفاده کنند. تا از رفت و آمد افراد ناآشنا جلوگیری کنند. در نهایت مشاغلی که برای آنها افراد VIP بسیار مهم است و سعی دارند مشتری های خود را حفظ کنند. شامل رستوران ها، هتل ها، آرایشگاه ها، تالار ها، هتل ها یا پاساژ ها.

مطالعه کنید  مقدمه ای بر تشخیص چهره

نرم افزار VIP Customer چیست؟

نرم افزار VIP Customer تخصصی ترین نرم افزار تشخیص چهره است. که توانایی کنترل همزمان بی نهایت دوربین و نظارت بر همه آنها را بطور همزمان دارد. این نرم افزار در کسب و کار های زیادی کاربرد دارد. می تواند افراد مجاز و غیر مجاز را شناسایی کند. یا افراد در یک لیست خاص را شناسایی کند. بطور همزمان در پلتفرم های مختلف اطلاع رسانی کند. در نتیجه عمل نظارت را از یک فرایند سخت و فرسایشی به یک فرایند سریع، دقیق و هوشمندانه تبدیل کرد.

آرمین ساداتی

آرمین ساداتی

درباره نویسنده این مقاله

آرمین ساداتی هستم. مدیر سایت فن یار هوشمند. به برنامه نویسی و سوشیال مدیا علاقه زیادی دارم. سعی دارم همه تجربیاتم رو در این سایت در اختیار علاقه مندان قرار بدم 😊

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توی ذهنت یه سناریو داری؟

مشاوره حرفه ای در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری یکی دیگر از تخصص های ماست. با توجه به کسب و کاری که دارید و وسعت آن، ما بهترین و حرفه ای ترین مشاوره ممکن را به شما می دهیم و پس از آن میتوانید تصمیم گیری کنید. برای شروع فرم روبرو را پر کنید و منتظر باشید تا با شما ارتباط گرفته شود. پس از آن مراحل بعدی با شما هماهنگ خواهد شد.

یک مشاوره رایگان درخواست کنید

مشاوره باید رایگان باشه 😊 این افتخاری برای ماست تا صدای مشتری ها و افراد علاقه مند به کار خود را بشنویم. شما می توانید از طریق فرم روبرو یک درخواست مشاوره رایگان برای ما بفرستید. همچنین می توانید از طریق اطلاعات صفحه “ارتباط با ما” با ما در ارتباط باشید. شما برای ما ارزشمند هستید 💗

سناریو ها به واقعیت تبدیل می شوند

ما هر سناریو یا ایده ای که توی ذهنت هست رو می توانیم به واقعیت تبدیل می کنیم. اگر از مشتری های ما هستی اون ایده رو رایگان در ورژن های بعدی دریافت خواهی کرد. اگر از مشتری های ما نیستی میتونی با ما توی ایده خودت سهیم بشی. با ما در ارتباط باشید.

درخواست مشاوره رایگان

13 + 11 =

در پینترست پین کنید

اشتراک گذاری ها